måndag 2 juli 2012

Måndag.






































Kom hem igår kväll.
Vi liftade med i Chevan hem.

Somnade tidigt.
Hade boken bredvid kudden, tänkte läsa när jag lade mig men orkade inte.

I morse när jag vaknade var jag tröttast i hela vida världen.
Även nu efter frukost och Ville-promenad känns det fortfarande som en smet i hjärnan.

Jag har varit i Floda sedan torsdagkväll..
Vi sov i husvagnen - jag, Ville och Pajjen.
Det har regnat på nätterna.
Hört dom små kalvarna råmat.

Både lördag och söndag hade vi besök. 
Svårt att förklara för någon att man blir helt slut, fast det är kul.
Och så vet man att storebror har jobbat dygnet runt bland tusentals människor i flera veckor innan och under Peace&Love - vem är jag som kan klaga på att vara trött efter en helg?

Ni kanske förstår att man har svårt att kunna förklara tröttheten när det är skillnader i vad vi gör som nätter och dagar..


Jag har tagit många fina kort, laddade ur dom igår kväll.
Några av korten här ovan är tagna dagarna innan midsommar.

...

Fick Siduro 2,5% gel utskrivet av läkare i torsdags.
Funkar inte det blir det en kortisonsalva.
Men det känns bättre i alla fall.
Det är inte kul att känna sig som en hundraåring i kroppen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar